- 52:56:59:05:10:16 .

00:52 
Jag borde sova. 
Men jag kan inte. 
Det är mycket man borde göra hit och dit, 
men som inte är genomförbart, har ni tänkt på det? 
Folk säger att "Du borde göra så, du borde göra si". 
Men om det inte går? Och vad är det som får människor att ta för givet att få säga så? 
De har väl ingen rätt att tala om för en hur personen i fråga borde göra, eller? 

00:56
Multivitamin-juice kan vara väldigt gott. 
Jag borde kanske inte dricka så mycket av det nu, 
orkar inte springa till toaletten för tillfället. 
(Och jag får säga borde till mig själv, faktiskt.)

00:59
Rökpaus.
Jag ska leta rätt på min mp3 så kan jag lyssna på musik samtidigt.

01:05
Färdigrökt för igår, för nu är det idag. 
Hittade min mp3, den var i laddaren. 
Den var på det sista stället där jag letade,
för jag fortsatte inte leta efter att jag hittade den, 
det hade varit lite dumt och mucho onödigt. 

01:10
Åh, palindrom! -peka på raden ovanför. 
På fem minuter hann jag komma fram till dessa saker:
- Jag behöver köpa nya bh:ar. 
- Senare idag får jag min skolpeng, och då har jag råd att köpa de nya bh:ar jag nämnde i punt ett. 
- Jag är rätt klantig.
- Senare idag är det skola. Hälsovecka eller något. Det låter ovanligt tråkigt.
- Jag har en enorm utväxt. Kan dock fortfarande inte bestämma mig för nästa hårfärg. 
- Bloggen, jag kom på ungefär 2,5 saker jag ska fixa på den. 

01:16
Nu ska jag fortsätta lyssna på musik (Depeche Mode, underbart!) och läsa. 
Just nu läser jag Håkan Nessers 'Skuggorna och regnet'. 
Well, well. Godnatt! 

Comments
Kommenterare: lisa

trevlig läsning för varje minut, ovanligt liksom!

PUSS

2009-04-20 @ 11:54:12
URL: http://popflickan.blogg.se/
Kommenterare: Zandra

Jag tycker inte om Håkan Nesser - han skrivier inge bra. Fast jag har å andra sidan inte läst allt han skrivit... Fasen gumman, tkr du ska färga SILVER! :D Fatta coolt! - Stor kram till dig-

PUSS!

2009-04-21 @ 09:13:38
Kommenterare: PM

nätter..så skrämmande..men underbart lugna

(vart tog min förra kommentar vägen xD)

2009-04-21 @ 20:48:37
URL: http://fuckingpm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tidda. 19 år, fast jag känner mig mer som tre. Jag har diagnoserna PTSD och Asperger syndrom, bor för tillfället på ett behandlingshem utanför Gävle och försöker skapa ett liv som är helt på mina villkor, ett liv där jag har kontroll över mig själv. Detta är min blogg om mitt liv med mina ord. Kommentarer uppskattas!
RSS 2.0