- glasögon !

Ja, ja, ja, ja, JAAA! 
Tidda är tillfälligt glad, för 
HON SKA FÅ GLASÖGON! 

Detta är dagen jag väntat på sedan jag först ville ha glasögon, 
när jag var runt sex-sju år ung. 
Då överdrev jag min dåliga syn för att jag skulle få glasögon, 
och det ... gick inte så bra. Det slutade med att de inte trodde jag hade något synfel alls, över huvud taget. 
Men nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu ska jag faktiskt få alldeles egna fina röda converse-glasögon! 

Jag var i varje fall närsynt, speciellt i vänster öga, och så var det någon slags brytningsfel med i bilden. Vet dock inte vilken styrka jag ska ha på glasögonen nu, jag var helt enkelt för upprymd då jag fick veta att jag skulle få glasögon att jag helt glömde bort att fråga om sådanna detaljer. Nåväl, glasögon - HERE I COME. Eller ja. Glasögonen kommer, jag väntar. Senast fredag nästa vecka skulle de vara färdiga att hämtas. IIIIIIIIIIIH. 

Comments
Kommenterare: Mirry

Så snygg blogg du har!



Spana gärna in på vår blogg och hjälp oss med dagens i-landsproblem!

2009-04-16 @ 16:34:40
URL: http://www.arntyochmirry.se
Kommenterare: erik med k

grattis sa ju att det skulle lösa sig!

hur gick det med ryggen då?<3

2009-04-16 @ 17:12:17
Kommenterare: Zandra

Hahaha! Fasen va kul! Du kommer se så jäkla het ut i dem! :D

2009-04-16 @ 18:58:44
Kommenterare: Elise

Converse :O <3 Bara det gör även mig upprymd ^^ :*

2009-04-16 @ 23:20:55
URL: http://suspektfiskboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tidda. 19 år, fast jag känner mig mer som tre. Jag har diagnoserna PTSD och Asperger syndrom, bor för tillfället på ett behandlingshem utanför Gävle och försöker skapa ett liv som är helt på mina villkor, ett liv där jag har kontroll över mig själv. Detta är min blogg om mitt liv med mina ord. Kommentarer uppskattas!
RSS 2.0