- lunchrast .

Förmiddagen avklarad nu. Det började med att E (läraren) kom och väckte mig, eftersom jag inte hade kommit upp till tio som överenskommet. Jag skyndade mig upp och fem minuter senare stod jag färdig utanför skolan, redo för en minipromenad till banken. Hämtade ut mitt bankomatkort, som legat där och väntat på mig i ... ett bra tag.
Hälsovecka nu också. Det innebär i princip massvis av promenader, massage och liknande, föreläsningar samt "nyttigare mer varierad kost". Broccolipaj till lunch, och nu ska jag snart tillbaka till skolan där jag ska ägna eftermiddagen med att åka till banken igen, ta ut pengar och köpa cigg.

Skriver mer senare, ha det bra!
/ Tidda .

Comments
Kommenterare: Mille

Men massage! Det är väl najs? :D

2009-04-20 @ 13:44:53
URL: http://bubbleprincess.blogg.se/
Kommenterare: Mille

Meh? :o How come?

2009-04-20 @ 21:56:29
URL: http://bubbleprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tidda. 19 år, fast jag känner mig mer som tre. Jag har diagnoserna PTSD och Asperger syndrom, bor för tillfället på ett behandlingshem utanför Gävle och försöker skapa ett liv som är helt på mina villkor, ett liv där jag har kontroll över mig själv. Detta är min blogg om mitt liv med mina ord. Kommentarer uppskattas!
RSS 2.0