- socmöte .

Nu har jag precis haft socmöte. Just detta möte skulle från början ha ägt rum i slutet av januari, men det har blivit inställt och framflyttat tills nu. Jag vet egentligen inte vad syftet med mötet var, men jag tror det gick bra. Jag vet inte, jag blir så förvirrad i samtalsrum, klarar inte riktigt av dem. Satt mest och försökte förstå vad de sa. Och drack kaffe gjorde jag, mycket. 
Med på mötet var även min handläggare to be, hon verkade ... jag vet inte. Hon blir den nionde eller tionde sockontakten på ett - ett och ett halvt år för mig. 

Annars då? Jag känner mig väldigt orolig. Och förvirrad. Lite jag-vet-inte-aktig. 

Comments
Kommenterare: erik med k

Det gick nog bra ska du se,brukar inte vara nått att oroa sig för<3

2009-04-14 @ 17:38:55
Kommenterare: Elise

<3 :*

2009-04-14 @ 17:58:39
URL: http://suspektfiskboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tidda. 19 år, fast jag känner mig mer som tre. Jag har diagnoserna PTSD och Asperger syndrom, bor för tillfället på ett behandlingshem utanför Gävle och försöker skapa ett liv som är helt på mina villkor, ett liv där jag har kontroll över mig själv. Detta är min blogg om mitt liv med mina ord. Kommentarer uppskattas!
RSS 2.0