- sssh !

det är inte någon hemlighet
att jag mår som man inte
borde behöva må


det är ingen hemlighet
att jag är trött
på mina trasiga tankar
och på mardrömmarna
som gör mina nätter
till kaosfyllda timmar


inte heller är det
någon hemlighet
att mina armar bär ärr
efter mitt egna självförakt


det som gör mest ont
är att bära den riktiga
hemlighemlighemligheten
och tanken på det
som skulle kunna hända
om hemligheten
den där riktiga hemligheten
blev genomskådad, avslöjad


keep your mouth shut
you fucking whore

(sssh!)


Comments
Kommenterare: Marielle

sv: Ja våran lista på börjas imorgon!

Hoppas på fint väder!

Puss fina vännen, finaste mamman, finaste tiddilutten <3

2009-04-06 @ 01:03:03
URL: http://mmwesterberg.blogg.se/
Kommenterare: Elise

Inte whore, sötnos <3 :*

2009-04-06 @ 22:43:40
URL: http://suspektfiskboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tidda. 19 år, fast jag känner mig mer som tre. Jag har diagnoserna PTSD och Asperger syndrom, bor för tillfället på ett behandlingshem utanför Gävle och försöker skapa ett liv som är helt på mina villkor, ett liv där jag har kontroll över mig själv. Detta är min blogg om mitt liv med mina ord. Kommentarer uppskattas!
RSS 2.0