- trött sova sova stress sova sova trött, ungefär.

Pratat med Erik med k precis, fick reda på tiderna under resan lite mer detaljerat. Är väldigt pepp på att komma iväg en stund. Nu är det bara packningen kvar, men jag tar den imorgon bitti istället. 
Nu är jag dödligt trött, ska skriva klart det här inlägget, kvällsröka och skriva packlista, sedan sova. Tar nog med mig kameran imorgon, så får ni se min minisemester i bilder sedan. 
Sen skulle jag bara skriva att Medz är söt och att PM borde komma heeeem snart. 
-Sova sova trött trött sova sova-
Godnatt på er! 


Comments
Kommenterare: Elise

Ha så kul i Finlandet älskling <3

2009-04-06 @ 22:40:55
URL: http://suspektfiskboll.blogg.se/
Kommenterare: Elise

Ha så kul i Finlandet älskling

2009-04-06 @ 22:41:50
URL: http://suspektfiskboll.blogg.se/
Kommenterare: Elise

2009-04-06 @ 22:42:16
Kommenterare: PM

Jag kommer hem snart älskling <3

2009-04-07 @ 11:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tidda. 19 år, fast jag känner mig mer som tre. Jag har diagnoserna PTSD och Asperger syndrom, bor för tillfället på ett behandlingshem utanför Gävle och försöker skapa ett liv som är helt på mina villkor, ett liv där jag har kontroll över mig själv. Detta är min blogg om mitt liv med mina ord. Kommentarer uppskattas!
RSS 2.0