- undersökningar & pussbrev .

Nu ska jag snart åka in till Gävle med min Kontaktperson. Jag ska nämligen på två undersökningar idag. Först ska vi kolla upp min syn, och sedan min rygg. Jag hoppashoppashoppas jag får glasögon! (RAWR, det är så snyggt!)

Det jobbiga är dock att Gävle ligger i Världen, och jag har fortfarande paus från Världen.
Men jag behöver verkligen gå på dessa undersökningar,
så jag hoppas på att mitt lilla besök i världen går fort och är smärtfritt ...

Fick brev från Z nyss också. Ovan nämnda KP kom skuttandes och sa "Tidda, du har fått ett pussbrev!".
Haha, ibland liknar han en femåring.


over and out
/Tidda.

Comments
Kommenterare: erik med k

ute på din blogg nu å ja måste bara säga faan vad bra du är, har kollat på andrasbloggar men dom ser ut om crap jämfört med din.



<3

2009-04-19 @ 19:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tidda. 19 år, fast jag känner mig mer som tre. Jag har diagnoserna PTSD och Asperger syndrom, bor för tillfället på ett behandlingshem utanför Gävle och försöker skapa ett liv som är helt på mina villkor, ett liv där jag har kontroll över mig själv. Detta är min blogg om mitt liv med mina ord. Kommentarer uppskattas!
RSS 2.0