- ursäkter för att slippa -vad heter det nu igen? Just det!- städa .

Ursäkta min inaktivitet, jag har inte riktigt orkat göra något alls överhuvudtaget. 

Jag är otroligt förvirrad just nu, alla dagar, händelser och minnen smälter samman, 
jag hittar ingen ordning i någonting för tillfället. Ehm, ehm ... ja. Jagvetintevetintevetinte. 

Datorn dampar lite, så jag får inte över alla mina bilder från kameran just nu. 
Och - vad mer? 
Hade terapisamtal idag, och det gick bra. 
NANANANA, 
och vad ännu mer? 
jag borde städa nu på en gång, 
men jag är otroligt bra på att komma på andra saker jag bara VERKLIGEN MÅSTE GÖRA först. 
Som att ... skriva blogg, spela sims eller sortera allting som är sorterbart i mitt rum i först storleksordning, sedan alfabetisk ordning och sedan efter färgnyanser. 
Och röka! Innan varje rökpaus tänker jag att 'efter den här ciggen, DÅ ska jag städa.' 
Och efteråt kommer jag på ännu fler saker jag bara måste göra först. 
Som att ... lyssna igenom alla låtarna på datorn, klättra upp på taket eller vila lite.
Mata min tamagotchi, eller leka med den. 

NEJ, nu ska jag faktiskt städa!







(Tror jag. Kanske. Eller kanske inte. Eller? JO, det ska jag.)

Comments
Kommenterare: Sophie

fan va jag saknar älvgården! jag saknar dejj å pm åxå å personalen! men håll ut jag kommer snart, jag kommer på måndag vid tre fyra tiden! kan jag få din msn ??



hälsa alla<3

2009-04-28 @ 19:21:53
Kommenterare: Elise

Hmm, låter ungefär som mig då ^^ xD PUSSS <3

2009-04-28 @ 19:50:47
URL: http://suspektfiskboll.blogg.se/
Kommenterare: lisa

fin du har gjort bloggen.



saknar dig mest.



puss

2009-04-28 @ 22:33:09
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tidda. 19 år, fast jag känner mig mer som tre. Jag har diagnoserna PTSD och Asperger syndrom, bor för tillfället på ett behandlingshem utanför Gävle och försöker skapa ett liv som är helt på mina villkor, ett liv där jag har kontroll över mig själv. Detta är min blogg om mitt liv med mina ord. Kommentarer uppskattas!
RSS 2.0