- vuxenpoäng, eller vad ?

Hej. Jag ville bara säga att jag känner mig lite vuxen just nu. Har precis betalat en räkning via min internetbank, och pengarna kommer överföras precis på förfallodatumet så jag kommer inte få någon påminnelse heller (den här gången i varje fall)! Så nu har jag bara en fråga? Hur mycket vuxenpoäng förtjänar jag inte nu då? 

Haha. Nu ska jag fortsätta med att låtsas göra något vettigt av skoldagen. Hej då. 

Edit: Kom ganska snart på att jag trots mina eventuella nyinskaffade vuxenpoäng inte är i närheten av att vara vuxen, tack och lov. Kom på mig då jag satt och matade min tamagotchi. Det borde ju ge en hel del minus i vuxenpoängsräknandet, eller hur? 

Comments
Kommenterare: pm

haha bra gjort att betala räkningen i alla fall :D söto du och din tamagotchi <3

2009-04-29 @ 15:46:04
URL: http://fuckingpm.blogg.se/
Kommenterare: Elise

Duktig sötnos <3

2009-05-01 @ 22:01:58
URL: http://suspektfiskboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tidda. 19 år, fast jag känner mig mer som tre. Jag har diagnoserna PTSD och Asperger syndrom, bor för tillfället på ett behandlingshem utanför Gävle och försöker skapa ett liv som är helt på mina villkor, ett liv där jag har kontroll över mig själv. Detta är min blogg om mitt liv med mina ord. Kommentarer uppskattas!
RSS 2.0