- glasögonen är här !

Idag kom mina glasögon! Jag blev så glad att jag till och med vågade mig ut en sväng in till Gävle. Jag, PM, en personal samt Ailien åkte dit, justerade mina glasögon lite, shoppade och fikade. Trevligt var det. Jag hittade ett rätt roligt linne, solglasögon samt en fin och välbehövd bh. Väl hemma så färgades mitt hår svart med lite grått här och där. Det var egentligen meningen att det skulle bli svart med vita toppar, men det blev lite fail. Men det gör inget, imorgon köper jag mer svart hårfärg så att det ser mer okej ut - tills jag hinner skaffa blekning så jag kan färga håret rött igen. 

Imorgon har jag terapisamtal efter lunch. Innan lunch ska jag, om jag orkar, gymma lite. Vi får se hur det blir med det. Nu ska jag läsa, och sedan sova. 

Godnatt! 
/ T . 


nya glasögon + ny hårfärg ! 



linnet, billigt och fint, från H&M: 


Comments
Kommenterare: Marielle

Förlåt för att det blev .. knas!?

Det var ju blont innan du sköljde, vilket säkert var ett misstag från min sida, men det var svårt!

Jag tyckte du passade i svart, och speciellt i dina glasögon!

I'm happy 4 u.

<3

2009-04-23 @ 01:13:42
URL: http://mmwesterberg.blogg.se/
Kommenterare: Elise

Fiiina glasögon på en fiiin tjej <3

2009-04-23 @ 15:37:53
URL: http://suspektfiskboll.blogg.se/
Kommenterare: M

Vackra ögon, vacker ögonfärg.

2009-05-07 @ 10:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tidda. 19 år, fast jag känner mig mer som tre. Jag har diagnoserna PTSD och Asperger syndrom, bor för tillfället på ett behandlingshem utanför Gävle och försöker skapa ett liv som är helt på mina villkor, ett liv där jag har kontroll över mig själv. Detta är min blogg om mitt liv med mina ord. Kommentarer uppskattas!
RSS 2.0