- kort uppdate :

Mitt internet vill inte fungera,
sitter nu vid avdelningens gemensamma dator,
och internet på den datorn ifråga är ganska så segt.
Men men, bättre än inget.
Ska givetvis fortsätta få igång internet på min dator,
men till dess så kan jag alltså inte vara online så mycket alls.

Poesibloggen har jag tagit bort,
eftersom jag inte var nöjd med den.
En ny kommer dock så fort jag har tid, ork och internetuppkoppling.

Snart kommer Zandra,
hon ska sova över hos mig inatt :)
Så nu ska jag fortsätta min snabbstädning.

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tidda. 19 år, fast jag känner mig mer som tre. Jag har diagnoserna PTSD och Asperger syndrom, bor för tillfället på ett behandlingshem utanför Gävle och försöker skapa ett liv som är helt på mina villkor, ett liv där jag har kontroll över mig själv. Detta är min blogg om mitt liv med mina ord. Kommentarer uppskattas!
RSS 2.0