- grått nytt hår <3

Förra nyår gjorde jag bara två löften.
Det ena var att börja sluta röka.
Resultat: totalt misslyckat. Jag röker mer nu,
och jag tänker fortsätta röka så mycket jag känner för det.
Så det blir inget omlovande på den fronten.
Det andra var att ta tag i mitt viktproblem.
Sedan jag började med medicinering har jag gått upp 17 kg.
Dem kilona ville jag bli av med. 
I somras vägde jag som mest, det vill säga 70 kilo.
Nu, en dag innan årsskiftet så kan jag säga att jag bara är två kilo ifrån mitt mål.
Så det får faktiskt bli ett godkänt.

Nyårslöften för 2010:
- inte utsätta mig för situationer som inte är bra för mig. 
- göra en plan för framtiden. 
- faktiskt skriva klart något som jag kan skicka till ett förlag, 
och förhoppningsvis få det utgivet. 


Comments
Kommenterare: Zandra

Mycket bra löften där tycker jag! Ångest är stark, men vi är starkare! Den kan inte leva utan oss men vi kan och skall leva utan den! Glöm inte det! <3<3<3

2010-01-07 @ 20:07:07
Kommenterare: Vanjavit

Bra löften! Du har en chans

att få det utgivet, du skriver

helt underbart.

2010-05-24 @ 12:05:42
URL: http://coordinateheart.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tidda. 19 år, fast jag känner mig mer som tre. Jag har diagnoserna PTSD och Asperger syndrom, bor för tillfället på ett behandlingshem utanför Gävle och försöker skapa ett liv som är helt på mina villkor, ett liv där jag har kontroll över mig själv. Detta är min blogg om mitt liv med mina ord. Kommentarer uppskattas!
RSS 2.0