- Äntligen hemma .

ÄNTLIGEN! 
Tillbaka på Älvgården efter en lägervecka i Aspnäs/Aspergernäs/Apnäs. 
SOM JAG HAR LÄNGTAT EFTER ATT FÅ KOMMA HEM IGEN! 
Dock har jag mycket att stå i nu under kommande vecka, 
med tvättande, möbelköpande/möbelmonterande, packande och flyttande, 
så jag vet inte hur aktiv jag kommer att vara nu en tid framöver. 
Ikväll ska jag packa upp efter Aspnäs, städa upp lite i rummet och förhoppningsvis hinna börja flyttpacka lite. 
Men framför allt - jag ska lägga mig tidigt. 
Sova är <3. 

Aspnäs har även det varit till och från, längtade mest tillbaka till ÄG. 
Hann träffa syster på hennes födelsedag också. 
Och Leo. Och Erik med k. 
Annars har vi mest varit ute i ingenstans och fäktats med flugor.
Spelat kort som bara den (jag borde spela Hej Knekt oftare, kunde knappt sluta skratta en enda gång då vi spelade det först sista natten), badat, bastat, haft tårtbakartävling (mitt lag vann kategorin snyggaste tårta), spenderat en halvdag i Härnösand och busat. 
Jag och Medz paddlade ut till en liten ö, 
där vi satt och pratade länge, 
tills två personal kom och "hämtade" oss för att en av dem 
blev mammig och orolig. 
Jag hoppas att jag inte kommer glömma bort paddlingsutflykten på ett bra tag (helst aldrig). 
Det kändes så bra att sitta där på ön när vi väl kom fram, titta på solskenet som speglades i vattnet och känna det där otroligt vackra och välbehövda lugnet. 

Jag känner mig ... 
... ledsen (och lite tom och helt gråtfärdig) också. 
För på tisdag flyttar min lilla underbara tokiga söta PM. 
Jag vet verkligen inte hur jag ska hantera tomheten som 
hennes flytt kommer föra med sig. 
Jag som knappt står ut med att vara utan henne över en långhelg. 
Ingen som är som en lillasyster på Älvgården längre, 
störande ibland, underbar ibland, men ändå så jävla älskad. 
MÖH! PM... hälsa på mig ALLTID, okej? <3 

Kaffe. Röka. Göra nytta. 
Hej & Hejdå! 

Comments
Kommenterare: PM

älskade tidda..kickass tidda. hjälpjag. blodsyster. ängel m.m



jag kan inte beskriva med ord hur tom jag känner mig. gråtfärdig hela tiden. så jag har ju göra saker ryck. jag kommer att hälsa på dig så ofta jag kan och har råd.och du får komma och hälsa på mig när du vill. (älvgården betalar ju ;) )

jag älskar dig...mest

puss ängel

2009-07-11 @ 19:44:17
URL: http://fuckingpm.blogg.se/
Kommenterare: Zandra

Hmfh, önskar varje gang att jag kan säga dig nagonting som verkligen gör skillnad - men varje gang blir jag lika frustrerad och hoppas att mitt langdistans stöd ända gör nagot för din sinnesstämning. Jag bryr mig, glöm aldrig det!

PUSS

2009-07-12 @ 18:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tidda. 19 år, fast jag känner mig mer som tre. Jag har diagnoserna PTSD och Asperger syndrom, bor för tillfället på ett behandlingshem utanför Gävle och försöker skapa ett liv som är helt på mina villkor, ett liv där jag har kontroll över mig själv. Detta är min blogg om mitt liv med mina ord. Kommentarer uppskattas!
RSS 2.0