- Arvika nu, peppppp.

Klockan är tio över åtta, och för femtio minuter sedan vaknade jag, utan hjälp av väckarklockor eller personal. 
Min äckligt ihängande migrän från igår är som bortblåst, och det känns väldigt skönt att kunna andas, tänka och röra på huvudet igen. Eftersom min migrän hindrade mig från att packa igår så är jag glad att jag vaknade tidigt, nu kanske jag hinner packa innan avfärd mot Arvika klockan tio. 
Har i varje fall matat mina virtuella marsvin (marsvinsspelet.com) så att de inte blivit omplacerade när jag kommer hem igen. Yeah. Kommer hem igen någon gång under söndag, och ska försöka hinna blogga då, innan vi åker vidare till Aspnäs på måndag. Ha det bra så länge, för det ska jag ha (när jag väl stått ut med att trängas i en minibuss 7-9 timmar enkel väg...)

Comments
Kommenterare: Anonym

Ha det så kul!!! Vi ses i augusti? Jag kommer vara i Österrike resten av juli. Ha det!

PUSS

2009-07-03 @ 11:47:22
Kommenterare: Zandra

Komentaren utan namn är från mig XD

2009-07-03 @ 11:48:08
Kommenterare: Anonym

Marsvinsspelet<3 Yoow, för oss nolifers. Ditt användarnamn?

2009-07-04 @ 14:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tidda. 19 år, fast jag känner mig mer som tre. Jag har diagnoserna PTSD och Asperger syndrom, bor för tillfället på ett behandlingshem utanför Gävle och försöker skapa ett liv som är helt på mina villkor, ett liv där jag har kontroll över mig själv. Detta är min blogg om mitt liv med mina ord. Kommentarer uppskattas!
RSS 2.0