- mellanlandning.

Hemma igen från Arvika, en liten mellanlandning innan det bär av igen. 
Hade inte med mig min kamera, så det blev mest mobilbilder. 
Därför tänkte jag sno lite bilder av PM och Dännisen sen. 
Så bilder kommer så småningom, 
men nu ska jag ju iväg på läger på måndag - fredag
och sedan, nästa helg, ska jag fixa MASSVIS med lägenheten, 
som jag flyttar in i på måndag. 
Efter det borde det inte hända så mycket saker, 
så då kommer jag vara mer aktiv in my weblife, höh. 

I varje fall - Det var både awesome och mindre awesome på Arvikafestivalen, 
men det bra vann i helhet. Jag är glad att jag följde med. 
Men nu är jag väldigt trött, 
och klockan är faktiskt över fyra 
så jag ska sova nu.

Comments
Kommenterare: Tomb

Awesome. o/

2009-07-05 @ 15:57:29
URL: http://verklighetskrig.com/blogg
Kommenterare: Mälläh

Härligt! Du är så söt Tiddis! Och lycka till med lägenheten! Puss<3

2009-07-05 @ 22:21:52
URL: http://nogg.se/FuckingMelle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tidda. 19 år, fast jag känner mig mer som tre. Jag har diagnoserna PTSD och Asperger syndrom, bor för tillfället på ett behandlingshem utanför Gävle och försöker skapa ett liv som är helt på mina villkor, ett liv där jag har kontroll över mig själv. Detta är min blogg om mitt liv med mina ord. Kommentarer uppskattas!
RSS 2.0