- betyg :)

Vi hade precis skolavslutning
(fastän att våran "sommarskola utan skolarbete" drar igång redan på måndag) 
vilket vi firade med tårta och andra onyttigheter. 
Jag orkar inte känna mig fet, fast jag gör det ändå, i smyg. 
Så istället räknar jag tårtbiten jag fick i mig som frukost/lunch. 
De som fortfarande har skolplikt fick betyg, 
och eftersom det var så länge sedan jag fick betyg 
(och eftersom jag har en slags hatkärlek till betyg) 
så fick jag också betyg! 


Fina betyg, eller vad säger ni? 
Jag tog även reda på varför jag bara fick VG i Asperger, 
och tydligen var det för att jag är för bra på ironi. 
Men två VG och sex MVG är inte så illa, 
trots att jag alltid haft en inre önskan om att en dag 
få sju stycken MVG på samma betyg. 
Nära it was, nära. 

Comments
Kommenterare: Anonym

Är stolt över dig:::::::::*

2009-06-16 @ 22:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tidda. 19 år, fast jag känner mig mer som tre. Jag har diagnoserna PTSD och Asperger syndrom, bor för tillfället på ett behandlingshem utanför Gävle och försöker skapa ett liv som är helt på mina villkor, ett liv där jag har kontroll över mig själv. Detta är min blogg om mitt liv med mina ord. Kommentarer uppskattas!
RSS 2.0