- med en känsla av att ännu en mardrömsnatt väntar .

Jag känner mig splittrad, delad. 
Sliten mellan viljan att hitta Livet
och önskan om att få slippa allt. 

Jag tog inte mina mediciner ikväll, 
dels för att de inte gör det de ska
och dels för att de tänkte ge mig den
FÖR SENT, och jag vill ha den i tid. 
Kanske lät jag bli att ta den av rädsla också, 
eftersom det känns som att det kommer bli en mardrömsnatt. 
Jag orkar verkligen inte med ännu en mardrömsnatt, inte nu. 
Men jag är ju så trött. Min kropp är trött, mitt huvud är tungt. 

Så istället för att sova ska jag till en början se på Navy CIS som precis började. 
Sedan ska jag förmodligen lyssna på Harry Potter and the chamber of secrets. 


Godnatt till er som tänker sova. 


Comments
Kommenterare: Tomb

Godnatt. Jag planerar att sova tidigt idag. (Klockan är bara 01.09) btw. en bra ljudbok är World War Zombie. Den är från början skriven som om det var intervjuer. Så det är rätt fantastiskt att höra dem med röstskådespelare.. Om man nu gillar böcker som har zombier i sig. Annars kanske det inte är att rekommendera.

2009-06-12 @ 01:10:23
URL: http://verklighetskrig.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tidda. 19 år, fast jag känner mig mer som tre. Jag har diagnoserna PTSD och Asperger syndrom, bor för tillfället på ett behandlingshem utanför Gävle och försöker skapa ett liv som är helt på mina villkor, ett liv där jag har kontroll över mig själv. Detta är min blogg om mitt liv med mina ord. Kommentarer uppskattas!
RSS 2.0