- tigerhår .

En kentskiva i cd-spelaren och ett försök till ett blogginlägg. 
Jag ser ut som en tiger i håret, och det är lite häftigt, 
men det ska ändå färgas rött idag eller senast imorgon. 
Imorgon jobbar KontaktPerson också, 
och vi ska planera en Härnösandshelg. 
Snart åker jag med skolan bort till banken där jag ska skaffa
en ny internetkodbricka, eftersom jag lyckats slarva bort det jag hade. 
Sedan ska jag betala räkningar och känna mig lite vuxen. 
Men bara lite, för jag vill inte vara för vuxen (förvuxen, haha). 
Mitt tigerhår ramlar av mycket, men EmmaLäraren säger att jag skulle 
passa i flint, så jag tror på henne istället för att bli upprörd över att mitt
hår väljer att lämna mitt huvud. Yes, exactly. Ja, precis. Kyllä, juuri niin. 

Så, hur är er dag än så länge? 


"Jag flyr genom en nedsläckt korridor 
Mitt indiehjärta slår och slår och slår" 

Comments
Kommenterare: Karin

palace and main

jag älskar den låten och jag älskar dig

du är saknad

<3

2009-06-02 @ 20:10:49
Kommenterare: Anonym

Inga bilder på tigerhåret?:*

2009-06-02 @ 20:21:34
Kommenterare: Mille

Jag beklagar håret. Men du är snygg i så gott som vad som helst ;)



Min dag är stressig. Fast jag hoppas på att få varva ner till kvällen med en kopp te och lite tv-serier.

2009-06-04 @ 16:15:00
URL: http://bubbleprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tidda. 19 år, fast jag känner mig mer som tre. Jag har diagnoserna PTSD och Asperger syndrom, bor för tillfället på ett behandlingshem utanför Gävle och försöker skapa ett liv som är helt på mina villkor, ett liv där jag har kontroll över mig själv. Detta är min blogg om mitt liv med mina ord. Kommentarer uppskattas!
RSS 2.0