- todaaaaaaaaaaaay .

Idag har jag varit på bröllop. Det var fiiiiint, och jag blåste såpbubblor & knäppte kort. 
Och idag har jag även ätit middag med resten av ÄG på en liiite väl snobbig resturang. Maten var okej, men efterrätten var AAAAAAAAAAWESOME. Yesyes. Och så såg vi ormar! Inte i maten eller på resturangen men utanför vid vattnet.
Sedan har jag kollat på en rätt kass splatterfilm och nu nu nu sitter jag här och har Erik med k på högtalartelefon.

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ,
nu ska jag ta med mig Erikmedkitelefonen ut,
och förpesta mina icke-dyrbara lungor lite.

 

Comments
Kommenterare: erik (med k)

jag hänger med::::::::*

2009-06-19 @ 21:22:07
Kommenterare: Tomb

Hade varit skoj att kunna tycka mat är gott. :|

2009-06-20 @ 00:29:33
URL: http://verklighetskrig.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tidda. 19 år, fast jag känner mig mer som tre. Jag har diagnoserna PTSD och Asperger syndrom, bor för tillfället på ett behandlingshem utanför Gävle och försöker skapa ett liv som är helt på mina villkor, ett liv där jag har kontroll över mig själv. Detta är min blogg om mitt liv med mina ord. Kommentarer uppskattas!
RSS 2.0