- GAAAAAAAAH !

Tittar nu på nyheterna, där de för tillfället visar ett repotage om behandlingshem där de felbehandlar. Exemplet i repotaget var ett behandlingshem i Borlängetrakten där de har hållit fast psykotiska ungdomar i timmar i enligt dem lugnande syfte. De hade även dragit ned en skrikande tjej i källaren och som de uttryckte det "låtit henne skrika av sig", medan de höll fast hennes händer bakom hennes rygg. 
Jag blir så arg på världen när jag hör sånt här. Hur i helvete tänker folk? Vad ger dem rätten att agera sådär urbota korkat? Det är hur idiotiskt som helst att göra som de i repotaget gjorde, det är till och med kränkande. 
Jag blir så arg arg arg, GAAAAAAAAH! 

Comments
Kommenterare: Mille

Men gud :S Vad är det för fel på mänskligheten?

2009-05-20 @ 11:08:38
URL: http://bubbleprincess.blogg.se/
Kommenterare: Mille

På min födelsedag är jag i Göteborg. Men jag ska fira den när jag kommit hem igen, tror jag. Vet inte riktigt hur... ^^

2009-05-20 @ 11:11:06
URL: http://bubbleprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tidda. 19 år, fast jag känner mig mer som tre. Jag har diagnoserna PTSD och Asperger syndrom, bor för tillfället på ett behandlingshem utanför Gävle och försöker skapa ett liv som är helt på mina villkor, ett liv där jag har kontroll över mig själv. Detta är min blogg om mitt liv med mina ord. Kommentarer uppskattas!
RSS 2.0