- mmmmmen, MÖH !

Allting kommer på samma gång, alltid. En olycka kommer sällan ensam. Fast, det här rör sig inte om några olyckor. Tyvärr, vill jag tillägga. Det hade varit enklare.
Men nej.
- A ska sluta, och det är inte bra, INTE BRA. Helt plötsligt ska alla sluta. Nej inte alla. Men många. Och det är alltid de som man verkligen vill ha kvar som ska sluta. Jag vet bara att A ska sluta för att hon fått ett annat jobb. Mer än så vet jag inte nu, men imorgon kommer hon hit, och då ska hon tydligen prata med oss tjejer om det hela. Vet inte om jag kommer klara av att vara med då.
- Dännisen. Hon är inte här nu, och jag saknar henne lite fucking för mycket. DUBBELMÖH!
- En av tjejerna här ljög om en sak, jag vill inte skriva vad, men det var ingen liten sak. Det viktiga är inte vad hon ljög om, utan att hon fucking ljög mig (och de andra) rakt upp i ansiktet. Det uppskattas verkligen inte. Dessutom kommer jag nu ha svårt att lita på henne, hur mycket jag en hoppas att det ska ordna sig för henne. 
- På grund av det i närmast ovanstående punkt så är jag väldigt sur på mig själv, av en enkel anledning. Jag är så otroligt lättlurad, ibland, eftersom jag har gåvan/förbannelsen (läs: förbannelsen vid sådana här tillfällen) att alltid vilja tro det bästa om folk.
- Ångesten vägrar släppa mig, och jag vägrar låta den ta över mig ännu en gång. Men tillslut vinner alltid ångesten.

Comments
Kommenterare: Anonym

stackars tidda<3 kraam

2009-05-05 @ 19:14:23
Kommenterare: Zandra

Det är verkligen MÖH, fast i mina ord MJÄÄ... -Krama-

2009-05-05 @ 20:24:16
Kommenterare: lisa

ångesten är förjävlig.

kramar på dig darling

2009-05-06 @ 14:26:59
URL: http://popflickan.blogg.se/
Kommenterare: erik med k

du har det inte lätt du<3 kram!

2009-05-06 @ 20:14:24
Kommenterare: Caroline, LINA FRANKღ

Va tycker du om nya designen? :-)Kika in...

2009-05-08 @ 12:51:18
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tidda. 19 år, fast jag känner mig mer som tre. Jag har diagnoserna PTSD och Asperger syndrom, bor för tillfället på ett behandlingshem utanför Gävle och försöker skapa ett liv som är helt på mina villkor, ett liv där jag har kontroll över mig själv. Detta är min blogg om mitt liv med mina ord. Kommentarer uppskattas!
RSS 2.0