- musik, rökelser och färgpennor .

Jag tvingade mig upp ur sängen idag med. 
Jag har spenderat dagen hittills med musik, rökelser och färgpennor. 
Och jag har sminkat mig! Det var länge sedan jag gjorde det, 
det känns bra. Att jag gjort det nu alltså. 
Alice in Videoland gör min dag! 
Och jag ska se dem i sommar, woho! 
Arvikafestivalen, here I come. 
Vi åker dit med Älvgården 
(behandlingshemmet jag bor på),
det känns awesome! 
Alice in Videoland, Nine Inch Nails och Depeche Mode 
är banden som mest lockar dit mig.

Puss till alla som kommenterar, 
NI är awesome! 

Comments
Kommenterare: Melle

Du är BÄST Tiddisen ;)

Faan vad kul Med Alice in videoland ^^

Puss <3

2009-05-18 @ 01:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tidda. 19 år, fast jag känner mig mer som tre. Jag har diagnoserna PTSD och Asperger syndrom, bor för tillfället på ett behandlingshem utanför Gävle och försöker skapa ett liv som är helt på mina villkor, ett liv där jag har kontroll över mig själv. Detta är min blogg om mitt liv med mina ord. Kommentarer uppskattas!
RSS 2.0