- städmani .

Idag har jag gjort mycket ändå. Har tokstädat mitt rum sedan i eftermiddags och ska fortsätta med det imorgon. Imorgon kommer även PM hem, vilket är på tiden. Ska förmodligen följa med till stationen och möta upp henne. 
Och om tio dagar kommer Dännisen hit igen, vilket VERKLIGEN är på tiden. Sötprupp, du är saknad. 
I varje fall. Städat rummet var det ja. Har varit bra och sorterat tusentals (minst) saker, möblerat om lite lite, dammat, satt upp lite mer saker som ska upp på väggen. Och med KP's hjälp så har vi satt om hyllorna, som var så lösa att de inte skulle klara av ens ett vinddrag genom rummet. Har även flyttat mitt skrivbord lite, så nu tror jag att jag kan börja använda det mer. 
Fint blev det i alla fall, det kan jag lova. Anledningen till min plötsliga städmani var ångesten. Jag försöker öva mig på att aktivera mig och sådant istället för att göra något självdestruktivt - och aktivera mig gjorde jag verkligen! 

Comments
Kommenterare: Mille

You go girl!!! :D

2009-05-17 @ 12:34:43
URL: http://bubbleprincess.blogg.se/
Kommenterare: lisa

Duktig och ja man ska aktivera sig när herr ågren kommer.



puss

2009-05-17 @ 14:37:42
URL: http://popflickan.blogg.se/
Kommenterare: erik med k

nice::::)

2009-05-17 @ 18:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tidda. 19 år, fast jag känner mig mer som tre. Jag har diagnoserna PTSD och Asperger syndrom, bor för tillfället på ett behandlingshem utanför Gävle och försöker skapa ett liv som är helt på mina villkor, ett liv där jag har kontroll över mig själv. Detta är min blogg om mitt liv med mina ord. Kommentarer uppskattas!
RSS 2.0