- Tuuusen saker, minst .

Sitter ute i den för tillfället tomma rökrutan och skriver nu. 
Jag har lagat mat idag. Eller lagat och lagat. Det blev pastasallad, så det är inte så mycket att laga, det är mer att hacka. Så idag har jag hackat mat, med andra ord. Och så har jag tvättat också, Tidda är bra. Det känns som om jag har tusen saker att göra ikväll, men det jag har kvar är att göra är att ta reda på det sista av tvätten, packa, skriva klart hemreseplaneringen samt sätta diverse elektronikprylar på laddning. 
Det doftar regn härute, underbart. Doften av regn mot asfalt är en av de bästa dofterna jag känner till. 
Nu fick jag lite nytt röksällskap, så jag ska ta en cigg och sedan fortsätta med de där (enligt mig) tusen sakerna jag har att göra. 



Comments
Kommenterare: Mille

Ja! Helt underbar doft. Alla tycker att jag är galen när jag säger det xD

2009-05-21 @ 11:04:41
URL: http://bubbleprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tidda. 19 år, fast jag känner mig mer som tre. Jag har diagnoserna PTSD och Asperger syndrom, bor för tillfället på ett behandlingshem utanför Gävle och försöker skapa ett liv som är helt på mina villkor, ett liv där jag har kontroll över mig själv. Detta är min blogg om mitt liv med mina ord. Kommentarer uppskattas!
RSS 2.0