- ehhhhhhm, ja .

Ge mig en chans, Livet. 
Jag har gett dig chanser, 
flera stycken, många. 
Kan inte jag få en chans,
jag ber bara om en chans. 
En liten liten chans? 
Snälla snälla snälla? 
Visste ni att för varje misslyckat
självmordsförsök ökar risken för
ett nytt drastiskt? Det vet jag. 
Ni också nu. 
"Suicid kommer av det latinska
ordet suicidium och är
sammansatt av sui som betyder
själv och caedere som betyder döda."
Imse vimse spindel 
klättra upp för trån 
och sen kom det en komet 
och BOOOOOOOOOM
så dog spindeln. 
Ehhhhm, ja. 


-konstpaus- 


Ehhhhhm, ja. 
Jag vet inte vart
jag ska ta vägen nu,
det känns som att jag snart kommer att
.. explodera. 
Eller kanske
.. implodera. 
Jag vet inte
jag vet inte
jag vet inte
alls vart jag ska ta vägen nu
det är bara KATASTROFKAOS
i min hjärna och jag vet inte. 
-rökpaus-
Rökning är bra för det dödar. 
Eller NEJ det dödar inte alltid. 
Jag är inte död ännu
fastän jag röker.
Det är mindre bra.
Att jag inte är död ännu alltså. 
Inte bra inte bra inte bra. 
MUSIKEN 
den fyller mitt huvud nu, 
men den tar inte bort kaoset. 
Musiken bara trängs med det, 
kaoset alltså. 
Hjälp mig, 
vart i helvete ska jag ta vägen? 
Det här hjälper ju inte, 
att skriva alltså. 
Inte musiken heller. 
Äsch, fuck it. 
Gamla vanor 
de hjälper 
i alla fall

Hejdå!

Comments
Kommenterare: Mille

hjärta

2009-05-16 @ 17:38:47
URL: http://bubbleprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tidda. 19 år, fast jag känner mig mer som tre. Jag har diagnoserna PTSD och Asperger syndrom, bor för tillfället på ett behandlingshem utanför Gävle och försöker skapa ett liv som är helt på mina villkor, ett liv där jag har kontroll över mig själv. Detta är min blogg om mitt liv med mina ord. Kommentarer uppskattas!
RSS 2.0