100 .

Sitter ute på min balkong,
röker lucky strike och skriver mitt hundrade inlägg på just denna blogg. 
Jag andas luft som är kvällskall och som skriker höst. 
Men inuti mig är det andra skrik, sämre skrik.
Jag försöker fly undan mina interna skrik, 
genom musik och genom ord.   
Infected Mushroom förgyller därför min kväll,
ur musiksynpunkt vill säga.  
Mina tankar vandrar iväg,
men jag orkar inte följa med i dem.
Jag är trött och ser inte fram emot ännu en sömnlös natt. 



Mitt hår är fortfarande blått. Fast det har blivit längre, haha. 
Och jag har beställt mer hårfärg, så snart blir det ännu mer blått.

Comments
Kommenterare: Marielle ♥

Finaste.

Du skriver så fint.

<3

2009-11-09 @ 23:13:49
URL: http://mmwesterberg.blogg.se/
Kommenterare: Elise

Blått. Det gillar vi. Saknar dig sötaste <3

2009-11-10 @ 15:35:53
URL: http://suspektfiskboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tidda. 19 år, fast jag känner mig mer som tre. Jag har diagnoserna PTSD och Asperger syndrom, bor för tillfället på ett behandlingshem utanför Gävle och försöker skapa ett liv som är helt på mina villkor, ett liv där jag har kontroll över mig själv. Detta är min blogg om mitt liv med mina ord. Kommentarer uppskattas!
RSS 2.0