-

Jag skakar.
Är så fucking arg att jag skakar.
Vissa kan verkligen inte bete sig.
Fuck off and die äckliga idiot.
Man gör inte så, säger inte så.

Åkt slalom med Älvgården idag,
första gången på fem-sex år som
Tidda är på ett par slalomskidor.
Det var otroligt härligt, bra väder,
bra sällskap och jag måste få säga
att jag var bra på att åka också.
Femte gången all-my-life,
och jag klarade av svart backe :D

Mitt internet är sönder.
IGEN.
Så jag sitter på avdelningens, och nu
är min datortid slut.
Aja.
Godnatt (eller kanske int...
Kommer bara att sakna ihjäl mig efter I)

Comments
Kommenterare: Elise

Duktig Tiddis som åker skidor :)

Jag sakna dig <3

2010-02-14 @ 13:35:35
URL: http://suspektfiskboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tidda. 19 år, fast jag känner mig mer som tre. Jag har diagnoserna PTSD och Asperger syndrom, bor för tillfället på ett behandlingshem utanför Gävle och försöker skapa ett liv som är helt på mina villkor, ett liv där jag har kontroll över mig själv. Detta är min blogg om mitt liv med mina ord. Kommentarer uppskattas!
RSS 2.0