- oh .

Jag är fullkomligt medveten om att jag är fullkomligt hopplös på att uppdatera bloggen.
Men som jag redan skrivit så har jag planer på att komma igång med bloggandet igen.
Jag är bara så upptagen med att andas andetag fulla av liv just nu, men det kommer.
Snabb update: det är sommar, och det gillas. Har tillbringat senaste veckan hos min fina nya kärlek, och det gillas. Arbetar mycket och stort med min PTSD, det tar mycket kraft, men jag känner äntligen att jag kan börja jobba med den ordentligt. Väntar för tillfället på att få en lägenhet i Härnösand (eftersom jag alltså inte kom in på skrivarlinjen) dit det är meningen att jag ska flytta under augusti.

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tidda. 19 år, fast jag känner mig mer som tre. Jag har diagnoserna PTSD och Asperger syndrom, bor för tillfället på ett behandlingshem utanför Gävle och försöker skapa ett liv som är helt på mina villkor, ett liv där jag har kontroll över mig själv. Detta är min blogg om mitt liv med mina ord. Kommentarer uppskattas!
RSS 2.0