- förhoppningsvis är jag snart back on track med bloggen.

Min internetuppkoppling har de senaste månaderna varit hemskt dålig och opålitlig.
Därav har det varit svårt för mig att skriva särskilt mycket (okej, jag medger att jag kunde ha skrivit något i varje fall...) på bloggen.
Men - jag har beställt ett nytt mobilt bredband.
Och förhoppningsvis kommer jag bli mer aktiv i cybervärlden igen då modemet anländer.
Tänkte då försöka komma in på bloggdesign igen,
det var ju väldigt länge sedan jag fixade med blogglayouten...
Så ja... håll till godo helt enkelt.

Comments
Kommenterare: Elise

Längtar...<3

2010-06-04 @ 07:48:41
URL: http://suspektfiskboll.blogg
Kommenterare: Anonym

Sjukt fint!! :) Längtar också.. <3

2010-06-12 @ 10:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tidda. 19 år, fast jag känner mig mer som tre. Jag har diagnoserna PTSD och Asperger syndrom, bor för tillfället på ett behandlingshem utanför Gävle och försöker skapa ett liv som är helt på mina villkor, ett liv där jag har kontroll över mig själv. Detta är min blogg om mitt liv med mina ord. Kommentarer uppskattas!
RSS 2.0